Szállítás - Átvétel

Szállítási információk

 

A webáruházban megjelenített termékek csak házhoz szállítással, rendelhetőek meg. Az áruházunkban nem szükséges a vásárláshoz regisztrálni illetve bejelentkezni, de sők előnyt biztosít a regisztráció.
A megrendeléseket a beérkezéstől számított 48 órán belül feldolgozzuk, a megrendelés elküldéséről automatikusan kap egy rendszerüzenetet, hogy rendelése elküldésre került.
A megrendelés során megadott e-mail címére továbbá küldünk egy visszaigazoló e-mailt.
Kérjük, a valós telefonszámát adja meg a rendelés feldolgozása és a szállítás során felmerülő kérdések gyorsabb megoldása érdekében. Minden esetben értesítjük a csomag feladásának időpontjáról.

Fizetési módok és elkészülési idő

A termékek megvásárlása minden esetben a webshopon keresztül történhet és csak BANKKÁRTYÁVAL, illetve ELŐRE UTALÁSSAL!
Bankszámlaszámunk: 11708087-21451638

A készpénzes fizetés nem lehetséges! Kitelepüléseinken munkatársaink örömmel segítenek és rendelik meg veletek közösen a helyszínen kiválasztott termékeket, de kérünk mindenkit, hogy vegye figyelembe, hogy a rendelések minden második hét vasárnap estéjén kerülnek összesítésre és két, maximum három héten belül kerülnek kézbesítésre, mivel raktárkészletet nem, vagy csak nagyon kis mértékben tartunk. 

Szállítási költségek

A jelenleg áruházunkban kapható termékek szállítási költsége házhozszállítás esetében 1.730.-Ft.
A szállítási költség nem képzi részét a termékek árának. A csomag tartalma 0-2 kg-ig terjedhet, mely több terméket is tartalmazhat. A megadott súly felett cégünk extra szállítási kültséget is felszámolhat.
Csomagolási költséget nem számítunk fel.

Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a csomagoláson, ill. a terméken esetlegesen észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét. A szállítás során keletkezett kárral kapcsolatos reklamációját legkésőbb a kézhezvételtől számított 3 munkanapon belül e-mail címünkre írásban jelezze felénk. Utólagos - jegyzőkönyv nélküli - reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

Fenntartjuk a jogot a megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre kizárólag a Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. Az esetleges szállítási késedelem vagy a megrendelés teljesítésének meghiúsulása esetén a webáruház üzemeltetőjét kártérítési kötelezettség nem terheli.

Terméket külföldre nem áll módunkban szállítani, csak kizárólagos megegyezés alapján.

Panaszkezelés

A rendeléssel kapcsolatos panaszokat e-mail címünkre várjuk az info@edu-store.hu -ra
Az email-ben be nem jelentett, kizárólag telefonos megkeresés alapján történő panaszokat, nem áll módunkban kivizsgálni.

Minden további kérdéssel és problémával kapcsolatosan az elsödleges iránymutatónk az Álatlános Szerződési Feltételeink.
EduStore Kft. 
Alapítva: 2018